بهره‌مندی از پتانسیل اصحاب رسانه در انعکاس تلاش صنعتگران عرصه پتروشیمی

سلمان امیری مدیر روابط عمومی و همچنین حسین کلانتری مشاور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس روز چهارشنبه مورخ یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ از پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس، سلمان امیری مدیر روابط عمومی و همچنین حسین کلانتری مشاور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس روز چهارشنبه مورخ یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ از پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید نمودند.

سلمان امیری و حسین کلانتری در ابتدای این بازدید با نادر جداری مدیر عامل پتروشیمی صدف دیدار کردند. در این مراسم جداری ضمن اشاره به روند پیشرفت مراحل اجرایی پروژه ساختمان و نصب، بر اهمیت برنامه ریزی برای تامین منابع اشاره و  بر تلاش حداکثری همکاران اجرایی این پروژه ملی در سایه حمایت های  سهامداران جهت رفع موانع موجود تاکید نمود.

در ادامه این بازدید، پیرو هماهنگی روابط عمومی صدف، نشستی با حضور خبرنگاران برگزار گردید که در این مراسم، با ارائه دیدگاه پترول در حوزه مسئولیت های اجتماعی، به اهمیت ارتباط صنعت پتروشیمی با حوزه رسانه و تعامل بیشتر مابین این صنعت و رسانه‌های مستقر در منطقه اشاره کرد و بر اهمیت انعکاس تلاش صنعتگران عرصه پتروشیمی توسط همکاران خبرنگار بخصوص در منطقه عسلویه تاکید نمود. امیری در پایان دیدار با خبرنگاران وعده داد، پترول برای ارتقاء خبرنگاران بومی آن منطقه کلاس‌های آموزشی مرتبط برگزار نماید.

وی افزود ارتباط موثر با رسانه ها و اطلاع رسانی مناسب با تدوام جلسات در فواصل زمانی  ایجاد خواهد شد و با  اظهار امیدواری از بهره مندی پتانسیل اصحاب رسانه جهت نیل به اهداف مشترک و رفع مشکلات  موجود، آینده ی روشنی را در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی متصور شد. در ادامه  با حضور مدیران ارشد پتروشیمی صدف  در این نشست توضیحات جامع و فنی از طرح  ESBR داده شد.

در ادامه، خبرنگاران حاضر در جلسه، ضمن تاکید بر مطالبات جامعه پیرامونی پیشنهاد نمودند این گونه جلسات در توالی زمانی برگزار شود تا ضمن آشنایی بیشتر با دغدغه های محیطی شرکت صدف به عنوان پلی برای تعاملات سازنده با ذینفعان جامعه پیرامون در رفع موانع نقش آفرینی نمایند.

در پایان مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل پترول به همراه مدیران پتروشمی صدف از سایت بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

گفتنی است پتروشیمی صدف تنها شرکت گروه پترول در منطقه عسلویه است که در صورت بهره برداری، به عنوان بزرگترین مجتمع تولید الاستومر در کشور و منطقه با تولید سالانه 136هزارتن لاستیک استایرن بوتادین تأمین کننده نیاز صنایع داخلی به این محصول خواهد بود و با توجه به استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا از قابلیت و ظرفیت بالای صادراتی به بازارهای دنیا خصوصاً منطقه پیرامونی برخوردار خواهد شد.