مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که برای شرکت در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی این منطقه به عسلویه سفر کرده، امروز از دو طرح مهم در حال ساخت گروه پتروشیمی خلیج فارس بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ابتدا جعفر ربیعی از طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید کرد.
در این بازدید، فلاح خورسند مدیرعامل این شرکت در خصوص این پروژه و اقدامات انجام شده به ارائه توضیحاتی پرداخت و در خصوص ظرفیت‌ها و محصولات تولیدی این شرکت گزارش داد.
در این بازدید که رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت همراه با معاونان و مدیران استانی نیز حضور داشت، مدیرعامل این بانک، برای تامین منابع مالی ارزی و ریالی پروژه صدف خلیج فارس تا تکمیل آن در سال ۱۴۰۱ اعلام آمادگی کامل کرد.
۹۸ درصد سهام پروژه صدف خلیج فارس در اختیار پترول است و با تکمیل پروژه و آغاز به تولید این مجتمع، تحول بزرگی در تامین محصولات لاستیک و تایر کشور انجام خواهد شد.
پتروشیمی صدف خلیج فارس که بزرگترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه با هدف تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین و با چشم‌انداز تأمین خوراک بازارهای داخلی و جهانی است، ۵۰ درصد محصولاتش صادراتی خواهد بود.