بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از پتروشیمی صدف 

خورسندیان مدیر عامل بانک صنعت و معدن  اعلام داشت بانک صنعت و معدن همواره نگاه حمایتی به صنایع نفت و گاز پتروشیمی جهت تکمیل زنجیره ارزش در قالب برنامه‌های توسعه‌ای کشور دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس، دکتر علی خورسندیان مدیر عامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأتی متشکل از حسین عسکری عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل، عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب و بیژن اسدی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات این بانک، روز چهارشنبه بیست و پنجم آبانماه در جریان سفر به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس( عسلویه)  از پتروشیمی صدف بازدید نمودند.

در این بازدید نادر جداری مدیر عامل  پتروشیمی صدف ضمن خوش‌آمدگویی با  تشریح روند پیشرفت  طرح  ESBR و نحوه فعالیت واحد‌های مختلف این شرکت  به اهمیت جذب حداکثری منابع ارزی اعتباری اسنادی  در پیشبرد هرچه بهتر برنامه های آتی جهت تسریع در راه اندازی این طرح ملی بسیار حائز اهمیت است.

دکتر خورسندیان اظهار کرد، بانک صنعت و معدن بنا بر رسالت خود برای توسعه کشور به تمامی صنایع مخصوصاً صنایع نفت و گاز و پتروشیمیایی که صنایع استراتژیک کشور هستند، نگاهی حمایتی دارد و تمامی کارکنان این بانک همواره در اندیشه ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی متناسب با نیاز این صنایع مهم کشور می باشند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تأکید کرد:  تکمیل زنجیره ارزش در قالب برنامه‌های توسعه‌ای کشور و سیاست‌های ابلاغی از سوی دولت همواره مورد تاکید قرار گرفته است و لازم است تمامی دست اندرکاران صنعت کشور از جمله بانک ها برای تحقق آن برنامه ریزی و اقدام کنند.

در پایان این بازدید تصمیمات مهمی در راستای حمایت و تسهیل امور مرتبط با اعتبار اسنادی در جهت برخورداری از تسهیلات و خدمات این بانک گرفته شد.