هدفگذاری توسعه ای پروژه صدف خلیج فارس محقق شد

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: روند پیشرفت طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس در ماه های اخیر قابل قبول بوده و تقریباً تمامی موارد ذکرشده در صورت‌جلسه آذر ماه محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، حسن نشان زاده در بازدید پنجشنبه 11 اسفند 1401 از پتروشیمی صدف خلیج فارس اظهار کرد: با توجه به پیشرفت ماه های اخیر، امید است که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس باشیم.

نادر جداری، مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس نیز در جریان بازدید مدیران هلدینگ خلیج فارس و پترول و نشست ارزیابی پروژه، توضیحاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر و رکورد شکنی درصد پیشرفت پروژه در بهمن ماه ارائه کرد.

رشید قانعی، مدیرعامل پترول نیز ضمن خداقوت به تیم مدیریتی پتروشیمی صدف خلیج فارس گفت: با توجه به تحولات ماه های اخیر، امید است که این پروژه در موئد مقرر به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آذرماه امسال از سایت پتروشیمی صدف خیلج فارس در عسلویه بازدید کرد و در جریان این بازدید 12 بند به عنوان صورتجلسه تعیین شده بود که این برنامه در 3 ماه اخیر اجرایی شده است.