پیام تبریک مدیر عامل محترم هلدینگ خلیج فارس به مناسبت روز روابط عمومی ۲۷ اردیبهشت ماه، گرامیداشت تلاشگرانی است که ندا و نمای موفقیت‌ها، سختی‌ها، چالش‌ها و امیدهای مجموعه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به جامعه همکاران و مخاطبان بیرونی، با هوشمندی، هنر و ظرافت منتقل می‌کنند.
روابط عمومی در دنیای امروز، به یکی از ارکان ضروری و‌ موثر سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شده‌ است و تعلل و ناکامی در این بخش، می‌تواند رشته دستاوردها و پیروزی‌ها را از هم گسیخته و موجب خمودگی و ایستایی در این مجموعه‌ها شود.
روابط عمومی، هنر استفاده حداکثری از روابط انسانی، تکنولوژی ‌و پلی برای شفافیت و ارتباط ارگان‌ها و شرکت‌ها با ذی نفعان؛مشتریان و عموم مردم هستند.
ایفای صحیح چنین نقش کلیدی، نیاز به مجاهدت و ممارست‌های فراوان دارد و تعلل در فراگیری دانش به روز روابط عمومی، غفلت از گسترده‌تر کردن دایره ارتباطات فردی، سازمانی و رسانه‌‌ای و استفاده حداکثری و بهینه از ابزارهای ارتباطی زیانی بزرگ برای سازمان است.
این روز را به همه عزیزان فعال در روابط عمومی های شرکت های گروه و شرکت مادر که برای نیل به اهداف بلند سازمانی تلاش می‌کنند،تبریک عرض می‌نمایم.

جعفر ربیعی
مدیر عامل و نائب رییس هیات مدیره
گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس