همزمان با بازدید مدیرعامل پترول و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی رقم خورد

اتمام عملیات نصب و آغاز پیش راه‌اندازی ۲ واحد پتروشیمی صدف


رشید قانعی، مدیرعامل پترول و سید علیرضا میرمحمدصادقی، عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی از سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس و روند اجرای پروژه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس، همزمان با بازدید مدیرعامل پترول و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی از سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، اتمام عملیات نصب تجهیزات ۲ واحد و آغاز پیش راه‌اندازی آن اعلام شد.

مدیرعامل پترول در حاشیه آیین تحویل دو واحد 1100 و 1500 به تیم پیش راه اندازی، بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه تأکید کرد و گفت: بهره برداری از پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس یکی از اولویت‌های پترول است.

قانعی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس اظهار کرد: تولیدات این شرکت به ایجاد تعادل در بازار داخلی لاستیک و ارزآوری برای کشور کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است، واحد 1100 و 1500 از واحدهای عملیاتی پروژه به شمار می روند. در ماه آبان و آذر 1402 نیز 2 واحد دیگر پتروشیمی صدف خلیج فارس به تیم پیش راه اندازی تحویل شد. به این ترتیب که واحد 2300 همزمان با بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از سایت این پتروشیمی به بهره بردار تحویل شد. واحد دوم نیز که واحد 1300 بود و در کمتر از یک هفته بعد از تحویل نخستین واحد، با اتمام عملیات نصب تجهیزات آن به مرحله پیش راه اندازی رسید.