انتصاب فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی صدف خلیج فارس

طی حکمی از سوی سرهنگ اسماعیل تاجیک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه «عبدالمجید قادری» بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد (ص) شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس منصوب شد.
این مراسم با حضور تعدادی از مدیران ارشد شهرستان، هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت و همزمان با برافراشته شدن بلندترین پرچم جمهوری اسلامی در نوار ساحلی و صنعت کشور در پتروشیمی صدف برگزار شد.

در حکم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه خطاب به فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد (ص) شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس آمده است: «بنا به پیشنهاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری شهدای پتروشیمی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد (ص) پتروشیمی صدف انتخاب شده اید. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مطاع حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، بتوانيد با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی برنامه ها و وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج دهها میلیونی گامهای مؤثری بردارید. اعتبار این حکم به مدت ۳ سال است.»