صدف خلیج‌فارس بلندترین پرچم ملی را در صنعت پتروشیمی برافراشت

اهتزاز بلندترین پرچم ایران در نوار ساحلی کشور

پتروشیمی صدف خلیج‌فارس بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در نوار ساحلی کشور و صنعت پتروشیمی همزمان را با هفته دفاع مقدس به اهتزاز درآورد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، بلندترین برج پرچم ملی در نوار ساحلی کشور با ادای احترام به یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس در عسلویه بوشهر برافراشته شد که ارتفاع این برج پرچم ۶۵ متر و مساحت پرچم آن ۲۴۲ متر است.
این پرچم به همت شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عسلویه بوشهر ساخته شده است و بلندترین برج پرچم نوار ساحلی کشور محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در آیین اهتزاز این پرچم مقدس ضمن تقدیر از همراهی مقامات منطقه عسلویه گفت: بسیار خرسندیم که در هفته دفاع مقدس در جوار خلیج همیشه فارس اهتزاز مقتدرانه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را با جمع گسترده ای از مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه نظاره گر هستیم.
علی صفوی با بیان اینکه امیدواریم نسبت به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای دین شده باشد، افزود: دفاع از منافع ملی همچنان ادامه دارد و امروز در جنگ اقتصادی به ویژه در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارگران و مهندسان در حال نبرد با دشمن هستند.
وی پیشرفت پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس را در آستانه 90 درصد اعلام کرد و گفت: پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در تمام جبهه های کاری اکنون فعال است تا هرچه سریعتر به مرحله تولید، اشتغالزایی و ارزآوری برای اقتصاد کشور برسد.
صفوی در پایان افزود: اهتزاز پرچم ایران اسلامی در سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس و در شعاع کمتر از ۲ کیلومتری خلیج‌فارس نماد اتحاد و اقتدار ایران اسلامی است.