تقدیر علی عسکری از روحیه جهادی و تهاجمی در پروژه صدف خلیج‌فارس

مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس از سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس بازدید کرد و پس از بازدید از این طرح گفت: مهمترین موضوعی که در این این پروژه دیدم روحیه جهادی، تهاجمی و فعال مدیران جوان آن بود. این پروژه فعال است و روحیه جهادی در آن برقرار است.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، علی عسکری با تقدیر از روحیه تهاجمی و جهادی حاکم بر پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس بیان کرد: کارها در این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و خواهش من این است که این نگاه تهاجمی و فعالانه را حفظ کنید تا به بالاترین حد تولید محصول در پتروشیمی صدف خلیج‌فارس برسید.
وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود ترکیب مدیران پروژه جوان است، تاکید کرد: اما مهمتر از جوان بودن مدیران آن، این روحیه ای است که کارها را به خوبی جلو می برد.
علی عسکری با بیان اینکه از مدیرعامل صدف که مسول اجرایی است و همینطور از تمام همکاران ایشان، تقدیر و تشکر می‌کنم، گفت: شما در نوک تیز حمله هستید و باید این روحیه جهادی و فعال را تقویت کنید و زودتر از زمان مقرر کار را به شکل تهاجمی پایان دهید.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پایان تأکید کرد: خواهش من این است که این حالت فعالانه، جهادی و تهاجمی را حفظ کنید و حتماً خدا نیز مدد می‌کند. در رفع محدودیت ها اعم از مباحث مالی، زمین و زیرساخت هایی نظیر برق در کنار مدیران صدف خلیج‌فارس می ایستیم. به هر حال این طرح برای مردم است؛ برای پیشرفت کشور و خوشحالی نظام است و باید هرچه سریعتر به سرانجام برسد.
همچنین در ابتدای این نشست، علی صفوی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ارائه کرد و با احصا مشکلات و موانع، تصمیمات مهمی نیز در جهت رفع آن ها گرفته شد.
در جریان بازدید از سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، اتمام عملیات نصب نخستین واحد فرآیندی و آغاز پیش راه اندازی واحد ۲۳۰۰ پتروشیمی صدف خلیج‌فارس با حضور مقامات هلدینگ خلیج‌فارس و پترول رقم خورد.
رشید قانعی، مدیرعامل پترول، حسن نشان زاده، معاون برنامه‌ریزی و کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهدی قربانی، معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه های گروه هلدینگ خلیج‌فارس و جمعی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس در این بازدید ۳ ساعته مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس را همراهی می‌کردند.