پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند و تلاشگران خستگی ناپذیر صنعت پتروشیمی؛ هشتم دی ماه را به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی صمیمانه تبریک می‌گویم. روزی که به نام صنعت پتروشیمی در تقویم ملی به ثبت رسیده است و نشان از عظمت و اهمیت این صنعت برای اقتصاد کشور و اهمیت کار و تلاش فعالان این عرصه دارد.
صنعت پتروشیمی از ارکان اصلی صنعت نفت در توسعه و تکمیل زنجیره ارزش و موتور محرک توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است. این صنعت از همان 8 دی ماه 1342 که نخستین مجتمع پتروشیمی کشور به بهره برداری رسید؛ نقطه عطفی در تاریخ صنعتی کشور عزیزمان ایران شد و تا به امروز نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه غرب و تحریم های ظالمانه استکبار داشته است.
هرچند که این پایان راه نیست و صنعت قرن بیستمی پتروشیمی در آستانه جهش های ارزش آفرین و افزایش تولید در سال های آتی قرار دارد؛ که علاوه بر کاهش خام فروشی، مصداق بارز تحقق رهنمون های مقام معظم رهبری و تبلور «توسعه پایدار» در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
در این راستا، بر خود لازم می‌دانم تا مساعی مجدانه همکاران و کارکنان گرانقدر شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس را که در سنگر اقتصادی کشور برای تسریع در توسعه این زنجیره ارزشمند و به چرخش درآمدن چرخ های تولید به صورت شبانه روزی کوشش می‌کنند، ارج نهاده و ضمن قدردانی از تمامی زحمات، از درگاه ایزد منان برای آنان و خانواده‌های گرامی ایشان آرزوی سلامتی و سربلندی نمایم.
                                                                                                  علی صفوی
                                                                                                   مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس می باشد.