ثبت رکورد تازه در عملیات اجرایی صدف خلیج فارس


مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس با اشاره به تحقق پیشرفت 4.14 درصدی بخش ساختمان و نصب پروژه صدف خلیج فارس در تیرماه امسال گفت: در ماه اخیر، پتروشیمی صدف خلیج فارس در بخش نصب و ساختمان رکوردی را به ثبت رساند که اگر هر ماه این رقم محقق می شد، پروژه در حدود کمتر از ۳ سال به بهره برداری می‌رسید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، علی صفوی با بیان اینکه در گذشته، بالاترین پیشرفت ماهیانه بخش ساختمان و نصب پروژه صدف 2.6 درصد در آبان ماه 1399 بوده است، اظهار کرد: اگرچه اکنون رکورد جدیدی در این بخش به ثبت رسیده اما در نظر داریم ماه آینده نیز این روند را حفظ کنیم و حتی ارتقا دهیم تا پروژه در موعد مقرر به پیش راه اندازی برسد.

وی در خصوص علت افزایش سرعت در بخش اجرا توضیح داد: در تیرماه تمام جبهه های کاری به شکل موازی فعال شد. علاوه بر این، شیفت شب کلید خورد و تعداد نیروهای فعال در سایت نیز افزایش یافت.

صفوی با بیان اینکه بخشی از عملیات اجرایی تیرماه امسال در شب انجام شد، توضیح داد: این سایت با حداکثر نیرو در حال فعالیت شبانه روزی است و بیش از یک هزار نفر در پروژه صدف خلیج فارس مشغول به فعالیت هستند. البته با توجه به گرمای بی سابقه تیرماه عسلویه، ساعت استراحت کارگران به ۱۱:۳۰ الی ۱۶ تغییر کرد.

مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس با اشاره به اینکه مطابق برنامه پتروشیمی صدف خلیج فارس در زمستان امسال به مرحله پایانی نصب و ساختمان خواهد رسید، گفت: پیشرفت پروژه صدف خلیج فارس اکنون فراتر از 85‌درصد است.

پتروشیمی صدف خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه، با هدف دستیابی به تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین در حال ساخت است.

گزارش تصویری اهم اقدامات خرداد و تیر 1402:

کلیپ عملکرد خرداد و تیر 1402 E01~1